20 Mayıs 2012 Pazar

DIABLO 3 NEDENİYLE KAPALIYIZ!




Diablo 3 çıktı,ben de iptal oldum.Bitirdi beni kendisi.Başından hiç kalkamıyorum.İşten gelir gelmez başlıyorum,yatana kadar devam.Hafta sonlarında tamamen eve kapandım,Diablo kampındayım.Bu nedenle ne bir şeyler yazabildim,ne de önümüzdeki günlerde yazabileceğim.Bu böyle ne kadar sürer bilemiyorum ama görünen o ki bir süre daha yazı yayınlayamayacağım.Bir sürü yazı planım vardı,hepsi iptal oldu.Ne yapalım,kısmet.Diablo'ya feda olsun.Bu arayı nasıl olsa kapatırız,acelesi yok.

Bir sözüm de sana var Blizzard.Yine yaktın beni ulan!

4 yorum:

  1. Diablo adamı böyle cehenneme gitmeden yakar adamı..;D

    YanıtlaSil
  2. bende mı baslasam acaba bu oyuna:)
    ama yazılarını beklıoruz ozellıkle korku fılmı gerılım fılmı yazılarını sahsım adına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döneceğim ama ne zaman bilmiyorum.Gelince de sana güzel bir gerilim filmi yazısı yazacağım,söz:)

      Sil