2 Şubat 2012 Perşembe

KADINLARI ÇEKİCİ YAPAN DETAYLAR

Kadın başka bir varlık.Erkek gibi estetikten yoksun bir cinsin yanında ne kadar şık ve güzel durduğunu tartışmaya gerek yok.Kadınlar hayatlarımızda olmasalardı günler gerçekten çekilmez olurdu.Eksikliklerini düşünmek bile can sıkıcı.Biz erkekler kendimize toz kondurmayız.Her şeyi biz bilir,biz yönetiriz sözde.Ama kadınlar söz konusu oldu mu takır takır her dediklerini yaparız.Belki de en büyük zaafımızdır onlar.İşte ben bugün kadınlardaki hangi noktaların bu zaaflarımızı nüksettirdiğine değineceğim.Kadınlar zaten mükemmele yakın ancak bir erkek olarak aklıma gelen birkaç detayla onları nelerin daha seksi ve çekici yaptığını düşündüğümü paylaşmak istiyorum.










 1. Etek – Çizme / Şort – Çizme İkilisi : Feci derecede zaafımız olan ikililer.Belki de tüm detaylar arasında en başarılıları.Erkek soyunun devamı için bu saydığım ikililerin tedavülden kaldırılması gerekli,süpersonik bir etkisi var zira.Hatta çağımızın en büyük 3 icadının çizme-etek-şort üçlüsü olduğunu söyleyenleri bile gördüm.En dikkatinizi çekmeyen dişi bile bu ikililere sahip olduğunda kendine baya baya baktırıyor.Kadınlara çok fazla yakışmakta.Bizim de yüreğimizi sıkıştırmakta.


2. Gri Eşofman Altı : Bildim bileli çekiciliğinin gizemini çözemediğim bir detay.Bilinmeyen yürüyen cisim gibi sizi içine doğru çekmekte.Biz giydiğimizde hiçbir etkisi olmayan bu kıyafetin kadınların üzerinde neden bu kadar çekici durduğunu anlamak mümkün olmadı henüz.Yaptığım gözlemler sonucu tüm erkekler üzerinde aynı etkiyi bırakmakta olduğunu fark ettim.Siyah,beyaz,mavi,yeşil veya pembe değil.Sadece gri olanı.Bilim adamlarının bu büyük gizemi bir an önce çözmesini diliyorum.


3. Sigarayı Tutma Şekli : Sigara kullanmam ama sigarayı kadına yakıştıranlardanım.Hele o elle tutuş yok mu,işte o bambaşka.Kadınına göre bu tutuş değişiyor ama bazılarında son derece estetik duruyor.Kibar ve narin olanı da var,sert ve güçlü göstereni de.Siyah bir eldivenle desteklenirse iyice tadından yenmiyor.İçmesinler ama o sigarayı tutsunlar diyerek sağlık dolu bir mesaj da verelim.


4. Göz Makyajı : Göz bir insandaki özellikle bir kadındaki en önemli yerlerden biri.İtinayla yapılmış bir göz makyajı kadına adeta sınıf atlatıyor,bir anda havasını bambaşka bir yere taşıyabiliyor.Sırf bu makyaj yüzünden bir kadına bakış açınız bile değişebilmekte.Son derece önemli bir detay olduğunu düşünüyorum.Makyaj deyip geçmemek lazım.Dikkat edilirse bir erkeği çökertebilir.


5. Dövme : Dövmenin seksiliği ve çekiciliği konusunda sanırım herkes hemfikir.Erkekte de güzel duran bu dövme olayı kadında çekiciliği doruk noktasına taşıyor.Büyük değil küçük dövmeler her zaman çok daha etkili oluyor.Sırt,omuz,bel,karın ve ayak bilekleri favori noktalarım.Bence bu noktalardaki dövmeler kadınlara daha çok yakışıyor.Etrafımızda dövmesiz bir kadın görmek zaten iyice zorlaştı.Doğru yoldasınız.




6. Şapka : Yine kadınlara çok yakıştığını düşündüğüm bir detay.Özellikle uzun saçlı biriyse harika duruyor.Spor şapka veya şık bir elbiseyi tamamlayan tarz bir şapka,fark etmez.Hepsi son derece etkili.Spor şapka daha sevimli bir çekicilik sunarken,gece elbisesiyle kombine edilmiş olanı  kadının daha gösterişli görünmesini sağlıyor.Başarılı tercihlerden biri.


7. Dolgun Dudaklar : Dolgun dudak dendi mi akan sular durur.Kesinlikle tercih sebebi.Bazı kadınlar var ki konuşurken gözlerine değil dudaklarına bakarsınız.İşte bu detay onlar için gelsin.Güzel yüz hatlarıyla birleştiğinde gerçekten karşısında durulması zor.Öpmesiyse ayrı bir keyif.Bu yapıya sahip olmayanlar da üzülmemeli,dudakları daha dolgun göstermek için bir çok kozmetik ürünü de piyasada olduğundan sorun yok.Dolgun dudak forever diyelim biz.


8. Kemik Gözlük : Bu aralar iyice popüler olmaya başladı kemik gözlükler ve bundan hiç şikayetçi değiliz.Kadınlara çok yakışıyor.Onlara seksi bir hava katarken olgun da gösteriyor ki zaten bu kendi başına bir çekicilik örneği.Kadına aynı zamanda gizemli ve merak uyandıran bir sempati ekliyor.Farklı renkleri bulunabilen bu gözlükler için benim favorim kesinlikle siyah.


9. Koyu Renk Ten : Latin ve melez kadınlar her zaman çekici gelmiştir biz erkeklere.Bir koyu ten hastalığı vardır hepimizde.Bunun için de haklı sebeplerimiz var.Çoğu kadına gider koyu ten.Kendine çok baktırır,dikkat çeker.Özellikle gece elbisesi altında ışıl ışıl parlar.Bazıları bu tene doğuştan sahip olma şansını yakalamıştır ve diğer kadınlar tarafından kıskanılır bir bakıma.Doğuştan bu tene sahip olmayan kadınlarda bronzlaşma adına yapılan solaryum tercihini çok sevmem.Doğal yollarla kazanılan koyu ten daha çekici gelmekte bana.


10. Düz Fönlü Saç : Kabarık,dalgalı,toplu ve diğerleri.Hiç biri bir kadındaki düz saçın etkisini yaratamaz.Düz fönlü saç mıknatıs gibidir,mesafe ne olursa olsun erkeklerin ilgisini çeker.Erkeğin bir kadında ilk dikkat ettiği noktalardan biridir saç ve düz olanı son derece etkileyicidir.Rengin de önemi yok.Düz olması yeterli.Bir erkeği saçınızla etkileyecekseniz hiç düşünmeyin,fönü çektirin ve işi bitirin.



Bunun gibi daha bir çok detay var kadınları seksi ve çekici yapan ancak şu an aklıma gelenler bunlar.Kadın olmak zorsa erkek olmak daha zordur bu detaylar yüzünden.Çok canımızı yakarlar ve yakmaya devam edecekler.Ancak her şeyi bir kenara bırakın,bir kadında zeka yoksa onu hiç bir şey kurtaramaz.O durumda yukarıdakileri atın çöpe,beş para etmez.

10 yorum:

  1. bunları öğrenmemiz iyi oldu pispapaz :))

    gri eşofman altı olayına koptum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gri eşofman olayı gerçekten var olan bir durum istisnasız tüm erkeklerin ilgisini çekiyor,ilginç ama öyle:)

      Sil
  2. bence gri eşofman ne erkeğe ne de kadına yakışıyor .hatta bana göre erkeklerde çok feminen duruyor o yüzden gri eşofman giyen erkeklerden hiç hoşlanmam . yazdıklarından birini bile yapmıyorum . sigara içiyorum ama ellerim o kadar iğrenç ki adamların midesi bulanıyordur. öyle iştee, kader...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kibtitçi kız zaten kendi ağzınla söylemişsin erkekte feminen duruyor diye.Konumuz kadın ve kadında çok çekici durduğunu düşünüyorum.Erkek olarak bakamadığın için sana öyle gelmeyebilir ancak erkekler için bir gri eşofman gerçeği var,kadında güzel duruyor.Yazdıklarımdan hiç birini yapmıyor olman çok ilginç geldi bana,herhalde teksin bu konuda:) sigara ile ilgili bir şey diyemiyeceğim,ama biz erkekler o tutuşa hayranız,çoğu erkek için bu böyle

      Sil
  3. Yazilarini mümkün oldukca takip ediyorum :)cogu noktalarda hak veriyorum sana, bir tek sigara konusunda. Bence bi kadina yakismiyor sigara ama sende zaten tutusunun cezbedici kismindan bahsettigin icin güzel olmus yazin begendim :D

    Polyanna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polyanna'cım çok teşekkür ediyorum,yazıyı beğenmene sevindim:)Kadınlar güzel varlıklar dediğim gibi,biz erkeklerin işi zor.Güç sizde anlayacağın:)

      İyi bir takipçim olman beni baya mutlu etti.Böyle devam etmeni diliyorum.Daha çok güzel şeyler paylaşacağız buralarda:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok büyük sevmiyorum,orta büyüklük iyidir.Bileklerdekiler çok estetik.Omuzdakiler çok klas oluyor bir de.

      Sil
  5. pis papaz bey yazdıklarınızı okudum ve doğruluk payı var ama birsey eklemek istiyorum daha doğrusu sormak erkekler minyon tipli bayanlardan hoşlanır mı ne kadar çekici gelebilir bunu cevabını merak edıyorum doğrusu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hoşlanır, neden hoşlanmasın ? Çekicilik tek bir özellikle bile var olabilir.Kadının havası, tavrı hatta bir mimiği bile bunun için yeterli olabilir.O yüzden belki milyonlarca çekici minyon kadın dolaşıyor dünyada:)

      Sil